Cienījamie klienti! Ievērojot Ministru Kabineta noteiktos ierobežojumus, Grand Credit birojs turpina strādāt darba dienās no pulksten 9-18. Rūpējoties par Jūsu drošību, iesakām iepriekš norunāt tikšanās laiku pa tālruni: +371 67 370 688

Grand Credit vadība ir pārliecināta

Grand Credit vadība ir pārliecināta

“Izsniedzam kredītus pret nekustamā īpašuma ķīlu” – šādus sludinājumus katru dienu redzam gan laikrakstos, gan televīzijā, gan dzirdam radio. Varētu likties, nav nekā vienkāršāka. Taču pavisam nesen kredītu tirgū parādījies jauns spēlētājs – kompānija Grand Credit, kuras vadība ir pārliecināta – neraugoties uz plašajām izvēles iespējām, viņu piedāvājumam alternatīvas nav.


Mūsu valstī praktiski nav atlicis neviena cilvēka, kurš nezinātu, kas ir kredīts. Daudzi ir pārliecinājušies, ka saņemt kredītu ir viegli, taču pēc tam var rasties sarežģījumi un dažādas nianses. Diemžēl iedzīvotāju juridiskais analfabētisms jau novedis pie vairākām traģēdijām. Pašreizējā situācija ir tāda, ka Latvijas bankas izvirza ievērojami stingrākas prasības kredīta ņēmējiem. Saņemt kredītu bankā kļuvis daudz sarežģītāk. Lai gan tam ir pilnībā saprotams izskaidrojums un objektīvi faktori, vajadzība pēc naudas tik un tā paliek. Brīvo nišu aktīvi sākušas aizpildīt dažādas kreditēšanas kompānijas. Saprotams, šo kompāniju piedāvātās procentu likmes ir augstākas nekā bankā, taču to risks arī ir ievērojami lielāks. Izgudrot riteni kreditēšanas tirgū nav iespējams, tomēr tirgus dalībnieku darbība atšķiras cita no citas ar daudzām detaļām. Mēs vērsāmies pie kompānijas Grand Credit valdes locekļa Maksima Mališko, jautājot viņam, ar kādām iecerēm un piedāvājumiem kompānija dodas pie potenciālajiem klientiem.


„Mūsu klients – saprātīgs cilvēks, taču kaut kādu iemeslu dēļ viņam nav izdevies saņemt bankas kredītu. Lūdzu, vienkāršs piemērs. Nevienam nav noslēpums, ka mūsu valstī daudzi cilvēki vēl joprojām algu saņem „aploksnēs”. Ja agrāk bankas ar to rēķinājās, tad tagad tās izskata tikai deklarētus ienākumus. Savukārt mēs, saņemot tāda cilvēka iesniegumu, varam ņemt to vērā. Izsniedzot kredītu, mēs vienmēr uzsveram savu mērķi – palīdzēt cilvēkam realizēt viņa plānus vai atrisināt finansiālu situāciju, nevis iedzīt viņu parādu jūgā”.
Kredīts – tā nav tikai naudas saņemšana, tā ir arī atbildība. Šī banālā patiesība līdz šim brīdim nav kļuvusi par aksiomu aizņēmējiem. Kompānijā Grand Credit uzsver, ka pirms kredīta izsniegšanas klientam detalizēti izskaidro kredīta saņemšanas būtību , kā arī visos sīkumos izklāsta līguma detaļas un nianses.


„Mēs vēlamies, lai klients skaidri zinātu, cik un kāpēc viņš maksā. Mēs nekādā ziņā negribam, lai rastos jautājumi, kuri vēlāk var pārvērsties par pārsteigumu mūsu klientam. Mēs nespēlējam spēlītes”.


Tīri tehniski kredīta saņemšana ir gluži vienkārša lieta. Pēc iepazīšanās ar klientu un nepieciešamo izziņu saņemšanas tiek iedarbināts līguma parakstīšanas un naudas saņemšanas mehānisms. Kompānijas darbinieki lieliski saprot, ka vairumā gadījumu nauda klientam vajadzīga jau „vakar”, tādēļ pārskaitījums tiek veikts maksimāli ātri.
Grand Credit izsniedz kredītus līdz 50 tūkstošiem latu uz laiku līdz 15 gadiem. „Tā ir vēl viena būtiska atšķirība salīdzinājumā ar citām kompānijām. Mūsu pastāvīgais klients zina, ka savstarpējās attiecības mēs veidojam ilgtermiņā. Viņam jāsaprot, ka mēs neesam ienaidnieki, savukārt mēs labi apzināmies, ka dzīvē var gadīties visādi un vienmēr esam gatavi dialogam”.

Dialogs nozīmē vienkāršu un saprotamu lietu – laicīgi vērsties kompānijā un izskaidrot izveidojušos situāciju. Jebkuram cilvēkam var gadīties neparedzēti brīži dzīvē, kuru dēļ var pat rasties panika un vēlme paslēpties. Taču tas nav pareizs risinājums. Bieži vien tieši tas noved pie stingriem pretpasākumiem. Saprātīgam klientam jāapzinās, ka neviens negrasās atņemt viņa īpašumu, un kompānija ir ieinteresēta viņa maksātspējā. Kompānijā vienmēr uzsver, ka tās uzdevums – atvieglot klienta dzīvi, palīdzēt viņam realizēt savas idejas vai sapņus. Mēs augam un attīstāmies kopā ar saviem klientiem, bet ne uz viņu rēķina. Grand Credit nav vajadzīgs Jūsu īpašums, bet esat vajadzīgs Jūs kā nopietns un atbildīgs klients.
„Pirmkārt, mēs varam piešķirt kredītbrīvdienas līdz pat sešiem mēnešiem. Otrkārt, viena kalendārā mēneša laikā iespējams pārcelt atmaksas datumu no viena uz citu. Ja klients ir parakstījis līgumu, bet saskaras ar grūtībām, mēs esam gatavi pagarināt kredītlīgumu, līdz ar to samazinot ikmēneša atmaksas summu. Un vēlreiz gribu uzsvērt, ka mūsu klients to visu uzzina vēl pirms līguma parakstīšanas”. Kreditēšana ir riskants bizness un diemžēl jārēķinās arī ar visnepatīkamāko – klienta maksātnespēju. Kā uzsver kompānijas Grand Credit valdes loceklis Maksims Mališko: „Jā, mēs apzināmies, ka tas ir iespējams. Un, ja tā noticis, tad vainīgs ne tikai aizņēmējs, bet arī mūsu menedžeris, kurš strādājis ar šo klientu. Tātad viņš nav izdarījis visu, lai aizņēmējs atrastu labāko situācijas risinājumu”. Kompānijā Grand Credit darbojas nerakstīts likums – nav neatrisināmu problēmu. Menedžeris ir klienta sabiedrotais un padomdevējs, nevis mehānisks automāts. Jāpiezīmē, ka kompānija Grand Credit Latvijas tirgū nav jaunpienācēja. Tā izveidota kā populārās un veiksmīgās nekustamo īpašumu kompānijas Grand Real Estate atzars. Kompānijā strādājošie speciālisti ļoti labi pārzina gan ikdienas dzīves realitāti, gan valsts ekonomisko situāciju kopumā.
„ Esmu dziļi pārliecināts, ka nopietns klients sadarbosies tieši ar mums”, secina Grand Credit valdes loceklis Maksims Mališko.

Deniss Fedoruks.

Pārtulkoja Ingrida Mičāne.
Publicēts avīzē "Telegraf"

Uz augšu